Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Gunnar Palmgren

Hej! Lyssnade på ditt föredrag i Upplands Väsby bibliotek. Mycket bra!! Har Du kollat om det går att finansiera ditt nya projekt "Mellanförskap" via EU-pengar? En studieresa till "mellanförskapets hemland"USA borde vara möjligt och ingå i projektet. Ser det angeläget att ämnet blir belyst. Lycka till!

2010-10-20 @ 12:15:10
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej hur mår du ?

besök gärna min blogg och kommentera !

<3

2010-11-28 @ 17:26:10
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Kjell Palmberg

Hej,

Jag söker Nima Dervish & Emre Güngör, vänligen kontakta mig, ev via Facebook för Kjell Palmberg.

Ärendet gäller er bok och ämnet där. kan också ses på en gammal blogg från 2007 som jag skrev.

www.hedersrelaterat.blogg.se

2011-01-16 @ 18:41:24
Postat av: Emre

Kjell,

Jag har försökt få tag på dig. Lämna gärna mail eller mobil nummer...

/Emre

2011-06-08 @ 15:01:54
Postat av: Andrea Petersson

Hej Emre!



Skulle vilja råd fråga dig king ett killprojekt. Har fått erbjudande att gå en utbildning och ville höra med dig om det är något som du känner till. Ditt kunnande skulle hjälpa m ig att ta ställning. Hör gärna av dig på min mail. Vi har jobbat ihop i lkpg. Jag arbetar nu som kurator där.



mvh Andrea

2011-06-17 @ 13:18:32
Postat av: Zahra

Hej Emre!



Vill gärna komma i kontakt med dig om boken VArför mördar man sin dotter? Den föreningen jag representerar är intresserad av att du och Nima pratar om innehållet i boken. Berättar mer vid mailkontakt.

/Zahra

2011-08-16 @ 11:57:09
Postat av: Emre Güngör

För alla som vill komma i kontakt med pga föreläsningar eller andra anledningar går det bra att maila mig på [email protected] alternativt [email protected]

2011-09-14 @ 10:57:56
Postat av: Kjell Palmberg

Hej,



Ursäkta, har inte sett ditt svar, jag har varit utomlands. jag vore tacksam om du hörde av dig till mig på tel 07 226 133 40 angående ett dokumentärt projekt om en av farbröderna Atroshi.



MVH: Kjell Palmberg

2011-10-27 @ 10:53:26
URL: http://lasvardabocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0